Dzień Babci i Dziadka, pomysł na prezent


Czas to bardzo ulotne chwile, które często zapisuje w kolejnych kadrach. Fotografia jest częścią mojego życia, a zdjęcia których nie wywołacie przepadają gdzieś bez wieści i potem trudno nam je odnaleźć. Nie macie pomysłu na prezent dla Babci?, to ja  mam dla Wam super pomysł!.



Nasi bliscy, często nawet Ci których już z nami nie ma pozostają w naszej pamięci i na zdjęciach do których wracamy przy mniejszych i większych okazjach.

W czasach Naszyć Babć i Dziadków fotoksiążka była jeszcze nie znanym pojęciem, ale teraz kiedy technologia nam na to pozwala to warto pomyśleć czy nie jest to dobry prezent na dzień Babci i Dziadka?.

Jeszcze zdążycie zamówić i obdarować nimi Waszych Najbliższych!!!.

2 komentarze :

  1. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nalezę do osób, które bardzo chętnie wręczają prezenty i jeszcze chcę dodać, iż nawet niedawno szukałem fajnego prezentu dla kucharza. Tak naprawdę okazało się, że oczywiście w sklepie https://zamowprezent.pl/zawody/prezent-dla-kucharza jest ich bardzo duży wybór.

    OdpowiedzUsuń