Pasta kanapkowa marchewkowo - pomidorowa


W poszukiwaniu zdrowego smarowidła do kanapek wybrałam się do pobliskiego sklepiku, po przeglądzie półek, które uginają się od reklamowanych marek stwierdziłam, że nic tu po mnie!.  Po powrocie do domu postawiłam na coś prostego,  skomponowałam kilka łatwo dostępnych produktów i domowa pasta kanapkowa gotowa. Szybko, smacznie i bardzo tanio!.



Składniki:

3 marchewki, ok.20 dag 
6-7 kawałków pomidorów w oleju
1/4 selera, ok.5 dag 
3-4 łyżki oliwy z oliwek, polecam od Hiszpańskich Delikatesów
sól
pieprz
zioła wg. upodobań, tymianek, majeranek, bazylia www.Skworcu.com.pl


1. Marchew i selera obrać, ugotować bez soli na pół twardo, odcedzić. 

2. Na patelni rozgrzać oliwę, włożyć odcedzone warzywa i smażyć je kilka minut. 

3. Do blendera wkładamy suszone pomidory i warzywa,  dokładnie zblędować. Dodać pieprz i zioła wymieszać. Pomidory mają zdecydowany smak, więc po skosztowaniu pasty oceniamy czy dodanie soli jest konieczne.





2 komentarze :